راه اندازی سامانه سرویس‌های الکترونیکی شهرداری سنندج

مدیر اداره انفورماتیک شهرداری سنندج گفت: سامانه سرویس‌های الکترونیکی شهرداری سنندج راه اندازی شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فردین عثمانپور مدیر اداره انفورماتیک شهرداری سنندج گفت: یکی از مهم ترین مشکلات دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شهرداری که بیشترین ارتباط را با مردم دارند بحث زمانبر بودن برخی از خدمات است.

مدیر اداره انفورماتیک شهرداری سنندج بیان کرد : تسهیل در خدمات‌رسانی به شهروندان در کمترین زمان ممکن از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران شهرداری است.

وی از راه‌اندازی سامانه سرویس‌های الکترونیکی شهرداری سنندج خبر داد و گفت: این سرویس در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و سازمان‌ها و نهادهای خصوصی برای استعلام از وضعیت پرونده‌ها و اصالت صدور پروانه  واستعلامات راه‌اندازی شد.

عثمانپور افزود: استفاده از سامانه فرصت مطلوبی را برای افزایش استفاده از خدمات الکترونیکی و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان به شهرداری را فراهم آورده است.

وی افزود: در این صفحه 5  گزینه تحت عناوین هزینه‌های پرونده، وضعیت اقدامات پرونده، عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه و بررسی اصالت پروانه و گواهی صادره استعلام وجود دارد که از طریق واردکردن شماره پرونده و کد نوسازی قابل دسترسی است.

عثمانپور تاکید کرد: برای  استفاده از سامانه سرویس الکترونیکی و اطلاع از وضعیت پرونده هم شماره پرونده و کدنوسازی الزامی است.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی سامانه الکترونیکی شهرداری علاوه بر شهروندان فرصت مناسبی برای دیگر دستگاه‌های است که در کمترین زمان ممکن با ورود به این سامانه از آخرین وضعیت پروانه‌ها  اطلاعات لازم را کسب نمایند.

مدیر اداره انفورماتیک شهرداری سنندج با توجه به اینکه هدف از انجام امورات شهرداری به صورت الکترونیکی کاهش بروکراسی اداری است، ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی این سامانه شهروندان می‌توانند در هر ساعاتی از شبانه‌روز بدون مراجعه و اتلاف وقت از خدمات الکترونیکی شهرداری سنندج بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/  د م

سامانه سرویس‌های الکترونیکی فرصتی برای افزایش استفاده از خدمات الکترونیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.